پارچه شال و روسری نخی

فروش پارچه روسری نخی تابستانه یزد و اصفهان

فروش پارچه روسری نخی

فروش پارچه روسری نخی تابستانه و بهاره به صورت عمده با تراکم های های بالا و هم چنین پارچه روسری نخی ضخیم و فشرده به صورت مستقیم از کارخانه یزد و اصفهان.

فروش پارچه روسری نخی

کجا ارزان ترین قیمت پارچه روسری نخی را میتوانم پیدا کنم؟

بیشتر خانمها ترجیح می دهند از پارچه روسری استفاده کنند که رنگ و بافت زیبا و متفاوت داشته باشد و همین امر زیبایی روسری و مواد روسری را دو چندان می کند و ظاهر خاصی به شال می بخشد .یکی از عوامل در انتخاب پارچه روسری مناسب برای تولید است. پارچه روسری و روسری مواد تولیدی برای هر فصل تولید می شود زیرا هر فصل به روسری و روسری مخصوص خود نیاز دارد ، روسری های نازک تری برای هوای سردتر و روسری های ضخیم تر برای هوای گرم. بنابراین پیشنهاد ما خرید روسری نخی برای فصول گرم سال و روسری ساتن و ویسکوز برای فصول سردتر است.

نکته دیگر در انتخاب محصول برای تولید در ماه بهار ، پارچه روسری ساتن است زیرا در مهمانی ها براق و صاف است. بسیار استفاده می شود. اگر برای اولین بار ، بهترین پارچه روسری را برای مشتری نداشته باشید ، او خرید از شما را فراموش خواهد کرد. تسلط توجه مشتری است. اجازه ندهید که آنها در مورد معامله درباره چیز دیگری صحبت کنند. نسخه های تکراری را کنار بگذارید. آنها مشتری را خسته می کنند! اصرار بر خرید ندارید ، با آن فرار می کنید. عمده فروشی پارچه و روسری:

برای اینکه بتوانید پارچه مناسب را برای تولید شال و روسری انتخاب کنید ، بهتر است فصلی را که در آن قرار دارید در نظر بگیرید. برای مثال در زمستان برای خرید روسری های خام باید برای فصل تابستان پارچه روسری های نازک را انتخاب کنید.

در فصل بهار مانند تابستان از روسری و روسری ابریشمی استفاده می کنند و در پاییز که هوا سرد است از روسری و روسری پشمی استفاده می کنند. همچنین برای مهمانی ها و مناسبت های رسمی ، روسری عمده ، ابریشم ، ساتن می تواند گزینه های خوبی باشد.

فروش پارچه روسری نخی

قیمت عمده انواع پارچه روسری به چه صورت می باشد

عوامل موثر بر قیمت روسری عبارتند از:

نوع نخ: مطمئناً اگر خارجی باشد ، نخ نسبت به نخ ایرانی گرانتر است.

دستمزد بافت نیز برای پارچه های مختلف متفاوت است. پارچه روسری تابستانی برای فروش سخت ترین قسمت پارچه است. دلیل این امر این است که آنها از ظرافت بسیار بیشتری برخوردار هستند. ظرافت در محل کار برای بافت های تابستانی بسیار عالی است. بافت های تابستانی معمولاً از تعداد نخ کم است.

مواد اولیه پارچه ای است که متناسب با طرح و رنگ آن نیست. پارچه های خام را نمی توان به همان روش استفاده کرد. اما جالب است بدانید که آنها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فروش این نوع پارچه ها بسته به قیمت مناسب آنها متفاوت است. روسری ها معمولاً بسیار مقرون به صرفه تر از سایر پارچه ها هستند. در مورد قیمت روسری و روسری خام ، می توان گفت که قیمت این نوع پارچه ها با قیمت سایر پارچه ها بسیار متفاوت است.

مواد اولیه پارچه ای است که متناسب با طرح و رنگ آن نیست. پارچه های خام را نمی توان به همان روش استفاده کرد. اما جالب است بدانید که آنها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فروش این نوع پارچه ها بسته به قیمت مناسب آنها متفاوت است. روسری ها معمولاً بسیار مقرون به صرفه تر از سایر پارچه ها هستند. در مورد قیمت روسری و روسری خام ، می توان گفت که قیمت این نوع پارچه ها با قیمت سایر پارچه ها بسیار متفاوت است.

فروش پارچه روسری نخی

مشهورترین کارخانه های پارچه روسری در ایران و جهان

اول از همه ، طراحان برای به دست آوردن پارچه های خود به فروشگاه های پارچه نمی روند ، آنها آن را از تولید کنندگان ، عمده فروشان یا نمایندگان خریداری می کنند. در حقیقت ، پارچه معمولاً اولین کاری است که هنگام طراحی یک مجموعه جدید با آنها کار می کنید ، زیرا معمولاً پارچه ها قبل از طراحی مجموعه انتخاب می شوند یا حتی تحقیقات را آغاز کرده اند. مانند شرکت های مد ، شرکت های پارچه ای مجموعه هایی را ایجاد می کنند ، اما آنها یک فصل پیش از طراحان کار می کنند (زیرا طراحان برای ایجاد لباس به یک فصل نیاز دارند تا با پارچه ها کار کنند.)

من فکر می کنم جالب است که طراحی مد در واقع کاملاً محدود است ، زیرا طراحان فقط می توانند با پارچه هایی که وجود دارند و در دسترس هستند کار کنند. تعداد کمی از مارک های مد در واقع پارچه های خاص خود را ایجاد می کنند ، معمولاً این کار فقط توسط شرکت های بزرگ ورزشی انجام می شود که به پارچه های خاص احتیاج دارند (بطور مثال نایک.) مارک های مجلل قادر به درخواست چاپ های خاص ، ترکیب رنگ ها یا رنگ ها هستند ، اما به ندرت دریافت می کنند. پارچه ای مخصوصاً برای آنها ایجاد و بافته می شود. در اینجا مراحل دریافت پارچه برای یک مجموعه مد وجود دارد.

مرحله 1: به مجموعه پارچه ها نگاه کنید.

نمایشگاه های عمده پارچه معمولاً تقریباً همزمان با هفته های مد انجام می شود (به جز اینکه آنها برای هفته مد زیر پارچه را نشان می دهند.) این بدان معنی است که صاف کردن صاف در وسط نمایش ها ، طراحان در حال حاضر در مورد پارچه ها برای بعدی خود تحقیق می کنند. مجموعه ها! نمایشگاه های تجاری بیشتر تامین کننده های بزرگ پارچه را دارند ، هر یک از آنها یک غرفه می سازند و طراحان می توانند از آنها بازدید کرده و از میان مجموعه ها بگذرند که این تکه های بزرگ پارچه خواهد بود. طراحان پارچه های مورد نظر خود را انتخاب می کنند و یک نمونه نمونه می گیرند.

برخی از مارک ها هر فصل با تولیدکنندگان پارچه کار می کنند ، بنابراین به جای دیدن آنها در یک نمایشگاه تجاری (که یک جهنم شلوغ و گرد و غبار است) ، نماینده یا نماینده آنها به دفاترشان می آیند. این همان معامله با نمایشگاه است ، آنها نمونه هایی از مجموعه های جدید خود را می آورند ، و تیم طراحی انتخاب می کند که به کدام یک علاقه مند باشد. نمونه ها در ادامه می آیند.

مرحله 2: انتخاب را باریک کنید.

طراحان نمونه ها را دریافت می کنند (که بعضی اوقات به آنها چوب لباسی گفته می شود) و شروع به محدود کردن انتخاب پارچه ها می کنند. مثلاً بگویید ، یک شرکت در مجموعه خود به 15 پارچه خیاطی احتیاج دارد ، آنها ممکن است بیست نفر را انتخاب کنند و یک آزمایش امکان سنجی را انجام دهند تا ببیند کدام یک بهترین کار را دارند. آنها پارچه هایی از پارچه ها را سفارش می دهند (این به هر رنگی که تولید کننده در دسترس باشد) خواهد بود و برای تست پارچه چند پوشاک درست می کنند. این لباس به احتمال زیاد از یک فصل قبل شکل خواهد بود ، زیرا هنوز شروع به طراحی فصل جدید نکرده اند. بیایید بگوییم که آنها به یک پشم پشمی نگاه می کنند ، ممکن است تصمیم بگیرند که پارسال را تکه تکه کنیم ، تا ببینیم که آیا آنها این پارچه را می پوشند ، احساس می کنند و به نظر می رسند. با انجام این کار ، طراحان فرصتی برای دیدن چندین پارچه در “عمل” می گیرند. آنها سپس انتخاب نهایی پارچه ها را برای این مجموعه انجام می دهند.

مرحله 3: پارچه های مجموعه را سفارش دهید.

پس از تصمیم گیری در مورد پارچه ها ، باید سفارش پارچه های مجموعه را سفارش دهید. این مجموعه مجموعه ای از پوشاک است که مارک تجاری آن را در راهپیمایی خود به نمایش می گذارد تا به خریداران نشان دهد ، در نمایشگاه های فروش خود و در نهایت به عنوان نمونه مطبوعات.

امتیاز دهید