پارچه خام شال و روسری

فروش پارچه خام شال و روسری از کارخانه

فروش پارچه خام شال و روسری

فروش پارچه خام شال و روسری برای تولید شال و روسری توسط چاپ سابلیمیشن و یا چاپ خیس با بهترین کیفیت بدون نخ کش شدن و مخصوص مزونی های کل کشور.

فروش پارچه خام شال و روسری

کارخانه تولید و فروش پارچه خام روسری و شال

کارخانه تولید پارچه روسری تیارام توانسته است با مجهزترین دستگاه ها و پرسنل بهترین پارچه ها را در این زیمنه تولید کند. هم چنین پشتیبانی و تیم فروش به صورت 24 ساعته آماده ارایه خدمات هستند.

روسری یکی از زیباترین پوشش های جهان است. روسری یکی از لباس هایی است که افراد معمولاً از گردن یا کمر استفاده می کنند. روسری جهانی به معنی لباس پشمی یا کرکی است. تهیه کنندگان از این نوع روسری ها برای تهیه لباس های زمستانی یا پالتو استفاده می کنند. بزرگترین پارچه فروشگاه روسری ساخت ایران که می توانید از بین آنها خریداری کنید. روسری ها رنگ ها و طرح های مختلفی دارند و بسیار زیبا هستند. در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.

همانطور که می دانیم روسری بسیار زیبا است و برای مردان و خانم ها بسیار مفید است. برخی از مردان از روسری برای پوشاندن گردن خود به جای گردنبندها ، پیوندهای تعظیم استفاده می کنند. در بعضی جاها روسری دلایل مذهبی دارد اما در جاهای دیگر مردم روسری را برای گرما ، پاکیزگی و مد لباس می پوشند.

در گذشته در ایتالیا ، مردم به ویژه مردان از روسری هایی در اطراف کمر استفاده می کردند و یا در روزهای گرمتر برای تمیز بودن از گردن خود پیچیده می شدند. همچنین از روسری برای رویدادهای رسمی استفاده می کردند. نکته جالب اینجاست که فقط گروههای ثروتمند مردم می توانند روسری بپوشند تا آنها را از سایر افراد جدا کند.

بعد از ایتالیا روسری های به چین منتقل می شدند. در این کشور ، سربازان از روسری های مختلفی استفاده می کنند تا درجه یا درجه خود را با سبک های مختلف یا مد های این روسری ها مشخص کنند. در قرن نهم ، روسری ها توسط هنرمندان استفاده می شدند و بسیاری از طراحان مشهور مد شروع به استفاده از روسری هایی در سبک های خود برای زنان و مردان کردند. امروزه مردم در شرایط مختلف آب و هوایی از روسری استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، در ماه های سرد زمستان از یک لایه لوازم جانبی و محافظ استفاده کنید و به عنوان لوازم جانبی شیک در ماه های گرم استفاده کنید. بنابراین ، ما می دانیم که پارچه روسری برای زنان و مردان بسیار مفید است. همانطور که گفتم روسری ها از مواد ، رنگ ها ، الگوهای و پارچه های مختلف تهیه می شوند. در حالی که زن از ژول برای تزئین گردن خود استفاده می کند ، مردان از روسری برای زیباتر کردن گردن خود استفاده می کنند و آن را براق می کنند. روسری ها انواع مختلفی دارند ، مدل های مختلفی دارند و با مواد مختلفی تهیه می شوند که در بخش های بعدی در مورد آنها صحبت خواهم کرد. با ما باشید تا از روسری و نحوه تولید بیشتر آنها مطلع شوید.

فروش پارچه خام شال و روسری

انواع مختلف پارچه روسری به همراه لیست قیمت

همانطور که قبلاً گفتم ، انواع روسری مختلفی داریم که زنان و مردان می توانند در موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنند. در اینجا قصد دارم 5 نوع روسری را برای شما جذاب تر معرفی کنم:

  • روسری های گاه به گاه یا زمستان: برای محافظت از عناصر مختلف در ماه های سرد استفاده کنید. این روسری ها از پشم ، ترمه ، آلپا و پلی استر ساخته می شوند. آنها مدلهای مختلفی دارند. این روسری ها برای لمس شدن ضخیم هستند.
  • روسری ورزشی: از مواد روسری نازک تر و مقاوم ساخته شده است. بسیاری از شرکت ها در حال تهیه این روسری های زمستانی برای ورزشکاران زمستانی هستند. بیشتر این روسری ها در برابر باد ، برف و دمای سرما قوی هستند. به همین دلیل بیشتر این روسری ها دایره ای هستند و نیازی به بسته بندی آنها نیست. این مدل برای ورزشکارانی مانند اسکیت باز ، اسنوبرد و اسکی باز باعث آسیب و یا مرگ نمی شود. با استفاده از این روسری ها می توانیم دهان ، گوش و بینی خود را نیز بپوشانیم تا گرم شود.
  • روسری های گاه به گاه تجاری: این روسری ها نیز نازک هستند. این روسری ها چک ، پیزلی و سایر الگوهای هندسی روی آنها دارند. آنها سنتی تر هستند و برای جلسات تجاری یا نیمه اتفاقی استفاده می شوند. ما می توانیم این روسری ها را در ماه های گرم یا سرد بپوشیم. ماه های گرم ، این روسری ها از پنبه ، پیراهن ، ترمه ، ساتن ، ابریشم ، کتانی و pashmina استفاده می کنند. اما برای یک ماه سرد ، آنها از مواد پشم ، ترمه ، آلپا و مواد مخلوط آلیاژ استفاده می کنند.
  • روسری های لباس: این روسری ها کاملاً رسمی نیستند و لباس روز ندارند. اما اگر پالتو و یا پالتو دارید ، می توانید آنها را بپوشید. آنها در حال تهیه ترمه ، آلپاکا یا پشم مرینو هستند. الگوهای این روسری ها چک ، پلاک یا حتی چاپ های Paisley است.
  • قیمت این روسری ها به مواد ، گاه به گاه ، پارچه ها و الگوهای آنها بستگی دارد.
فروش پارچه خام شال و روسری

پارچه روسری عمده نخی

می توان گفت محبوب ترین پارچه ای که برای روسری و شال استفاده می شود نخی می باشد. این نوع از پارچه کیفیت های مختلفی دارند که متناسب با قیمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از بهترین پارچه ها با کیفیت ترین نوع از پارچه ها برای تولید به صورت عمده و با بهترین کیفیت .

پارچه هایی که برای چاپ خیس و چاپ دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند معمولا از جنس پلی استر هستند.

تکمیل ما از بهترین تکمیل های روز دنیا می باشد

شاید پارچه نخی به پارچه وال معروف شده باشد اما این نوع از پارچه با کیفیت ترین نوع از این پارچه ها به حساب می آید.

امتیاز دهید