پارچه کرپ روسری

پارچه عمده روسری و شال باتنوع بالا و بافت بی نظیر

پارچه عمده روسری

پارچه عمده روسری و شال با تنوع بالا و بافت بی نظیر . تولید تنوع های بالایی از پارچه های خام شال و روسری برای تولید بهترین نوع از شال و روسری در بازار داخلی .

IMG 20200207 WA0000

بخش عمده پارچه ی شال و روسری در ایران

پارچه های شال و روسری همان طور که همه ما در جریان هستیم به صورت رولی و عمده ای به فروش میرسند و با متراژ کم قابلیت فروش را ندارد چرا که دستگاه های ریسندگی و بافندگی که در اختیار شرکت تیارام هستند متراژی از دویست سیصد متر را رول میکنند .

پارچه های رولی قابلیت چاپ رولی را نیز دارند و به همین خاطر بدین صورت بسته بندی شده اند .

برای چاپ بر روی پارچه های خام شال و روسری که نقش و نگار های متفاوتی وجود دارد که این بخش وظیفه ی طراحان است اینکه با چه نوع چاپ و دستگاهی ما اقدام به چاپ روی پارچه های خام شال وروسری میکنیم باید موقع خریداری کردن پارچه ی خامی که مد نظر داریم به مدیریت فروش گفته شود تا راهنمایی کامل دریافت شود .

20200129 002911

ایا در پارچه های عمده ی خام شال و روسری ایراد و مشکلی وجود دارد یا خیر

همه ی پارچه های خام شال و روسری که توسط شرکت تیارام تولید میشود زیر نظر عواملی چک میشود ولی خب در هر تولیدی که کار با دستگاه های متنوعی انجام میگیرد امکان درصد کمی از اینکه پارچه مشکل یا ایرادی داشته باشد وجود دارد .

در صورت وجود مشکل یا ایرادی که در پارچه های خام شال وروسری تولید شده ی شرکت تیارم وجود داشته باشد با کمال میل امکان مرجوعی بار فرستاده شده برای مشتری پذیرفته است .

در صورتی بار فرستاده شده که شامل پارچه های خام شال و روسری است مرجوع میشوند که مشتری برشی از پارچه انجام نداده باشد .

این نکته که پارچه طاقه ی شال و روسری فقط قبل از برش قابل مرجوع شدن است بر روی لیبل با اتیکتی که بر روی همه ی طاقه ها چسبانده شده است که مشتری کاملا به این موضوع اگاهی داشته باشد .

مشتری پس از اینکه بسته بندی یا همان پلاستیک پارچه را باز کرد باید به طول تقریبی بیست متر پارچه را باز کند و کاملا مشاهده کند که ایرادی یا مشکلی از قبیل نخ کشی تا انتها یا سوراخی یا کجی در پارچه ی خام شال و روسری وجود نداشته باشد .

اگر به احتمال خیلی کم ایراد یا مشکلی را در پارچه ی خام شال و روسری مشاهده کرد از ان خرابی یا مشکلی فیلمی تهیه کرده و برای مدیریت فروش ارسال کرده و مشکل را بیان میکند .

و بعد با کمال میل جنس ایراد دارد مرجوعی شده و اگر مشتری مبلغ پرداختی را خواست به او باز گردانده میشود و یا اگر پارچه های خام شال و روسری دیگری را خواهان بود به او با کمال میل فرستاده میشود

DSC 0328
امتیاز دهید