پارچه شال و روسری ساتن

مرکز پارچه روسری و شال به صورت خام و اماده برای تولید شال و روسری

مرکز پارچه روسری

مرکز پارچه روسری و شال به صورت خام و اماده برای تولید شال و روسری .تولیدات عمده ی پارچه ی خام شال و روسری توسط شرکت تیارام و عرضه مستقیم و بی واسطه به کل کشور و یا حتی خارج از کشور که تولید شده در کارخانه های نساجی ریسندگی و بافندگی اصفهان و یزد است .

20200129 002911 1

تولید شال و روسری

تولیید شال و روسری بسیار حاعظ اهمیت است برای تولیدکتتدگان شال و روسری و نوع جنس و بافت و زخامت و ویژگی های منحصر به فرد پارچه ی خام شال و روسری مورد اهمیت تولیدکنندگان شال و روسری است .

به گونی است این تولیدات که مستقیم به دست مردم میرسد و مورد استفاده قرار میگیرد . خانم های ایرانی که روسری و شال که کار اصلی حجاب ان ها را انجام میدهد بسیار طرح و نقش و جنس و قیمت مناسب ان برایشان اهمیت دارد .

شرکت تیارام در تلاش برای جلب رضایت مشتریان عزیزش که همان تولیدکنندگان شال و روسری هستند است به گونه ای که بهترین مرغوبیت را در نوع جنس و بافت پارچه های خام که تولیدات خود است قرار میدهد .

از طرفی قیمت اولیه ی پارچه ی خام روسری و شال در قیمت نهایی شال و روسری که خانم ها و دختر خانم های عزیز در هنگام خرید پرداخت میکنند دارد .

و شرکت ما همواره در تلاش برای تعیین قیمت تعادلی برای تولیدات خود است و کمترین مقدار سود را مد نظر قرا میدهد .

پارچه ی خام یعنی چه

شرکت تیارام تولید کننده ی پارچه های خام شال و روسری است . پارچه هایی به صورت اماده برای چاپ هستند .

یعنی هنوز مراحل باقی مانده تا ان پارچه تبدیل به روسری و شال شود . رنگ پارچه های تولیدی سفید است بدین منظور اگر خریدار یا همان تولید کننده ی شال و روسری قصد داشته باشد رنگ خاصی به غیر از سفید باشد باید سفارش بدهد تا پارچه برایش رنگ شود .

طرح های موجود در پارچه ها در بافت پارچه قرار دارد مثل پارچه ی نقطه ای و یا مدل های مختلف دیگری از پارچه های خام شرکت تیارام .

این پارچه ها توسط تولیدکنندگان خریداری شده و برش و دور دوزی و طرح چاپ روی روسری و شال مراحلی بعدی است که تولیدکنندگان باید انجام دهند .

معمولا روند تولید شال و روسری به همین منوال است که برایتان در بالا توضیح داده شد . جنس های مختلفی از پارچه های مختلف وجود دارند که به صورت خام هستند و بر طبق سلایق افراد و یا فصلی که در ان قرار داریم به فروش میرسند .

IMG 20200224 122854 604
امتیاز دهید